Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg har bestemt meg for at neste gang jeg eventuelt får omgangsyke og når jeg føler meg kvalm, skal jeg bevisst kjempe alt jeg kan mot å kaste opp. Jeg skal ligge i senga og svelge og svelge og kjempe desperat imot. Jeg nekter å gå på do og la det stå til men jeg skal stritte desperat imot så lenge som mulig. Jeg lurer på hvor lenge dette er mulig? Jeg lurer på om det er mulig i det hele tatt å fortrenge kvalmen desperat slik at jeg slipper å kaste opp? Hva syns dere om dette?
BettyBoob Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 haha, dummeste jeg har hørt! tror det funker dårlig, ass
Eve Dallas Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Kjære vene, det høres ut som tortur spør du meg! Men for all del, jeg vil gjerne få høre hvordan det gikk!!!!!!!!!
nickoline og supermann Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 det synes jeg er en syk tanke.........ha ha!!! Dessuten tror jeg ikke det går særlig lenge......like greit å gå med en gang.........hilsen ei som spydde et helt svangerskap, og som ikke alltid rakk fram til toalettet. Mitt råd. Løp som f når det kommer!!!!!!!!!
cherry coke Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Hehehe...DET tror jeg blir en trist affere=) Men for all del, lykke til!=)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Hvorfor syns du det er en syk tanke, nickoline?
SuperGlad Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Hvorfor kommer du alltid med spm om hva andre synes om din tankegang om ALT og ingenting?????
nickoline og supermann Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 fordi det er sykt...... men for all del. spy ned deg selv og alt du har.
SuperGlad Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 hjelp! bare tanken på at hun kunne vært psykolog skremmer nesten vannet av meg.....
meg & to små vampyrer Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Kan jeg bare spørre hvorfor? Hvorfor har du lyst?
strekkmerketrollet Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 hehehehe, bombe at dette innlegget handlet om SPYING!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Det er vel ikke så sykt å prøve å unngå og kjempe mot det som jeg syns er skrekkelig vondt, vel?
Carnivale Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 Så deilig det blir å ligge i senga og svelge sitt eget spy da. Lykke til.
Loglady Skrevet 25. november 2007 #16 Skrevet 25. november 2007 Heisann, nøffemor. Hvis du er den autentiske nøffemor, så kjenner jeg deg igjen fra bim. Der hadde du også en god del innlegg om oppkast, stemmer ikke det?
suseduse Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 jeg kjemper faktisk alt jeg kan for å ikke spy når jeg har omgangssyke, HATER å spy og HATER følelsen i kroppen og halsen og nesa og alt det der etterpå... noen ganger går det greit andre ganger ikke, men rekker alltid do! man skjenner jo når det er forseint og må gi seg, så jeg skjønner deg godt jeg
Gjest Skrevet 25. november 2007 #19 Skrevet 25. november 2007 Jeg er helt enig med deg jente82, nettopp fordi jeg syns det er så jævlig å kaste opp, så håper jeg i det aller lengste at kvalmen skal gi seg før jeg blir nødt til å kaste opp. Og jeg lurer faktisk på om man kan gjøre noe selv med viljen sin for å unngå å spy hvis man bestemmer seg for å kjempe innstendig imot. Noen ganger er det nok uugåelig, mens andre ganger kan kanskje viljen stoppe det hvis man bestemmer seg for å gjøre alt man kan for å ligge flatt på ryggen og tenke på noe annet og si til seg selv at "jeg vil IKKE kaste opp". Når jeg syns det er så grusomt å spy så er det vel ikke så sykt at jeg ønsker å kjempe imot så lenge jeg kan!?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #20 Skrevet 25. november 2007 der var gode, gamle, uskaklige nøffemor på plass igjen. Og gratulerer nok en gang med et av dine eminente, intelligente og gjennomtenkte innleg.. Vurdert å ta en Mensa test også- bare for moro skyld??
Tante Sofie # Skrevet 25. november 2007 #21 Skrevet 25. november 2007 HAHA, syns det var bra m orsomt, jeg! Vi kan jo se hvem som klarer det lengst!!!
Prish Skrevet 25. november 2007 #22 Skrevet 25. november 2007 Usakelig innlegg... Det må da være deg revnende likegyldig hva folk synes om at du skal spy eller holde deg?!
Fabelaktiv Skrevet 25. november 2007 #23 Skrevet 25. november 2007 Jeg syns det hørtes fornuftig ut jeg. Det bør du prøve - og fortell meg hvordan det gikk så skal jeg fortelle deg hvordan det gikk her. trur jeg er det fornuftigste jeg har lest i dag. Kanskje man slipper å bli syk jeg syns dere andre som 'disser' henne er slemme og bør ta dere litt i akt hva dere skriver. Her deler hun sine tanker og ideer med dere også svarer dere slik? Fysj!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #24 Skrevet 25. november 2007 Er du veldig opptatt av det å kaste opp? Mener å huske at du har hatt noen andre innlegg her om oppkast og andre ymse kroppsvesker før . Blir nesten sånn at jeg tror du tuller litt med oss
Loglady Skrevet 25. november 2007 #25 Skrevet 25. november 2007 Spy er nøffemors varemerke, skjønner du. Hun har av en eller annen grunn voldsom trang til å snakke om det. Tror hun har holdt seg i skinnet lenge, men nå sprakk det. Hvis hun ikke har spydd ut av seg på bim i mellomtiden, da. Alternativt er hun helt normal, og holder oss alle for narr. Dårlig underholdning på tv i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå