Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Og vil dele litt erfaringer?? Jeg har lyst å fettsuge litt fremme på magen og sideflesket men vet ikke om jeg tør helt å gjøre det. Vil gjerne høre visst noen andre har gjort det og hvor omfattende det er. (Tenker kun fettsuging, ikke bukplastikk..)
roxanne Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg fjernet en halvkilo for noen år siden på maven (under navlen). Det ble veldig fint, men nå legger fettet seg på maven over navlen. Det er jo ikke særlig fint. Fettcellene som er borte er borte, men fettet finner nye plasser. Det var vondt, vondt i skuldrene pga gassen de bruker, vondt i maven. Var helt blå i maven, og måtte bruke en stram holdin i mange uker etterpå. Moroa kostet 15 000, men det er mye dyrere nå. Har ikke tenkt å gjøre det igjen, selv om det er en "lettvint" løsning.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg har tatt nedre bukplastikk men er slettes ikke fornøyd, det skulle ha vært fettsugd, det ser nesten verre ut nå enn det gjorde før! Prøvde så vidt å nevne det for legen min at jeg ikke var fornøyd men hun ville ikke høre på meg og mente at jeg måtte vente 1/2 år før jeg kunne klage. Kommer til å ta det for egen regning for magen SKAL bort. Skal oppsøke en privat klinikk på nyåret, får ikke tid før det. I morgen er det 8 uker siden inngrepet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå