enpå3ogenpå1 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 skriver bare litt nå, ikke så enkel skjerm på sykehuset. kom på sykehuset kl 16 på lørdag, 3 cm åpning.... litt skuffa. etter 1 t45 min hadde jeg 9 cm - dette gikk fort!! fikk nesten ingen pause mellom riene. supte imeg lystgass, funket kjempebra! plutselig fikk jeg pressetrang og jordmor haddenettopp hentet alle leger som trengtes. dette var jo setefødsel, så krever flere tilstede. riene avtok litt så fikk drypp. men etter en stund, kl 1925 kom han ut. det gikk så greit, ble klippet litt men det merket jeg ikke. gutten veide 3190, lengde usikker da de ikke retter ut bein fra seteleie. oj- her skal det suges pupp- skriver mer hjemme. dette er helt fantastisk og ønsker alle de ventende masse lykke til!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer så mye!! Kos dere sammen!!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!
Serial mom Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 HURRA!!!!! Så hærlig at det skjedde noe,også så kjapt da! Gratulerer så masse,EnLitenEn,nå er jeg dødsmisunnelig her,altså! :-) Må se om det er flere innlegg her fra deg,kanskje med bilde??? Kose deg masse som mamma nå,hihi! Klemmer
nick_345930 camisa Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 GRATULERER!!!! Godt å høre at alt står bra til med mor og barn! :-)
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 tusen takk! deter slitsomt og fantatisk. vi er fortsatt på st.olav pga gulsott, men nå får filip lysbehandling så det går seg til. Dag 3 - FULL av hormoner, tårene sitter veldig løst, puppene er store og vonde. Filip er så vakker liten gutt- helt vanvittig å se hvor utrolig glad man blir i et sånt lite menneske! og der triller tårene igjen ja!! er ingen bilder enda- elli-karamelli, men det må jo legges inn når vi kommer hjem. sender MASSE MASSE fødestøv til dere alle (har jo endel igjen jeg, siden det gikk så fort)******************************************************** ********************************************************************************* ***********************************************osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå