Møøø Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 født 191078 Når blir jeg gravid? Og hvor mange barn får jeg totalt? Evt kjønn? På forhånd takk ;o)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg tror i nær fremtid, det virker som du er klar nå eller hvert øyeblikk. Jeg ser totalt ihvertfall 3 barn på deg. Ganske tette, med et par år mellom. Kjønn ikke så lett å se. Tror du får begge kjønn, men hvem som kommer først vet jeg ikke. Lykke til. Dette er hva jeg så, du velger jo selv :-)
Møøø Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Tusen takk!!! Jeg har 2 jenter fra før, 2,5 år mellom de. Ønsker meg veldig nr 3, men har ikke gubben helt på min side (enda...) Får satse på at det er gutten som kommer da ;o) Takk igjen!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg fikk følelsen av det er klart hvert øyeblikk. (kanskje allerede om noen måneder)Så det er nok mannen din som venter litt, men tror det kan bli i nær fremtid. Og jeg tror siste blir en gutt. Spennende :-) Håper du får nr.3 snart som du ønsker
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Som du ser så er det ikke så lett det med tid, å se. Du hadde jo allerede to, men det stemte ihvertfall at de to første var med et par år imellom. Så et par måneder må du ta med en klype salt, men jeg føler ihvertfall i nær fremtid på sistemann.
Møøø Skrevet 25. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2007 Er ikke klar for nr 3 heeeelt enda selv heller (siden minstejenta bare er 14 mnd), så det er helt greit å vente litt til ;o) Ville bare se om du kunne "se" om det var mulighet for en nr 3 ;o) Takk igjen!!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg har en følelse på 3 år mellom 2 og 3. Men det er jo uansett i ganske nær fremtid. Og her velger du selv, når dere kjenner at dere er klare. Jeg så ihvertfall med en gang 3 barn på deg, (bare litt vanskelig dette med tid) Sjansen er stor for at det blir nr.3 :-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 jeg kan jo prøve og svare jeg også.. jeg fikk opp 3barn med en gang på deg jeg også...og så fikk jeg opp februar med en gutt så jeg tror heller ikke at det er så lenge til:) ønsker dere lykke til... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå