Gå til innhold

Morgenkvalm........ eller svak influensa/omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vite forskjell?

Jeg er kvalm på og av hele dagene gjennom, spesielt rett etter at jeg har spist. Jeg blir kvalm som om jeg er veldig veldig sulten. Dette har vart i over en uke nå. I tillegg så er jeg tung i hodet. Veldig trøtt og til tider veldig ømme bryster.

Testet på torsdag - negativ- men etter litt frem og tilbake så tror jeg ikke IKM er før onsdag. Tror jeg hadde festeblødnig for 1 uke siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme båt som deg! Har vært kvalm til og fra i hele går og i dag. Ømme/hovne bryster og nå er jeg skikkelig rar i magen også. Akkurat som jeg har en haug sommerfugler inni der og innimellom stikker det til (festesmerter?? Håpe håpe!) Men så tror jeg ikke IKM er før 6 desember så da er vel alt dette litt tidlig. Sambo hadde omgangssyke tidligere i uka også, så det kan jo være det. Men ikkeno oppkast eller annet for min del-bare småkvalm. Vi får vel bare vente og se da-skal krysse fingrene for deg på onsdag hvertfall!! :)

Skrevet

Er i samme båt jeg også. Har følt meg helt elendig de siste dagene. Sikker på at jeg var i ferd med å få influensa. Tenkte egentlig ikke at det kunne ha noe med graviditet å gjøre. Hadde ikke tenkt å teste før den 2, men tok en test i går, og den var svakt positiv. Så det er håp jenter!! Krysser fingrene for dere!

Skrevet

Nå må jeg si jeg blir litt mer usikker på disser "symptomene" mine. Var så kvalm i dag at jeg dro hjem da det var igjen et par timer på jobb-tok med meg noe jobb hjem, men hoppa rett i køys. Har sovet 2 timer nå og våkna iiiskald enda jeg hadde 2 dyner over meg. Har vondt i hodet, fryser, er stup trøtt og kvalm. Også prikker det i leppene mine hele tiden-rart, for det har jeg aldri vært borti før. Men det spørs nok om dette er sykdomssymptomer og ikke de symptomene vi så gjerne vil ha :(

Hvordan går det med dere to andre da?

Skrevet

Ikke for å være negativ, men jeg har hatt akkurat det samme.

Gikk å lurte på om jeg kanskje var gravid, men problemet mitt var som ditt: jeg blei kvalm etter at jeg hadde spist.

To dager etter kvalmen begynte fikk jeg skikkelig spy og febersjau :(

Varte heldigvis bare 2 døgn, men kvalmen sitter i ennå :(

Skrevet

Urk!! Orker ikke bli syk nå-men det passer vel egentlig aldri... Sambon hadde jo omgangssyke forrige uke, så jeg syns nesten det var litt for godt til å være sant at jeg ikke skulle bli smitta. Nå har febern kommet her også, så vi får se hvordan ting utvikler seg. Og ang graviditet så er det vel bare å smøre seg med tålmodighet frem til IKM 6. desember!

Når har du IKM da?

Skrevet

ja, da var det nok et snev av omgangssyke vi hadde her i hus også. I natt så har jeg hatt feber, svettet og spydd litt. Jeg og tullemor har holdt oss hjemme i dag og satser på at alt er bedre i morgen.

Jeg har forresten følt meg skikkelig fyllesjuk i dag uten grunn....

Men TR er jo enda ikke kommet, så et lite snev av håp er det jo alltid.

Skrevet

Sitter fortsatt meg kvalmen her forresten, og løs i magen og den fyllesjuk følelsen med skikkelig skallebank.

Trodde det bare kom av at jeg var syk i helga jeg, men kanskje man skal håpe på at det er spirer hos oss :)

Skrevet

ligger her med omgangssyken og skulle ønske det var noe annet men det e litt for tidlig etter mensen..æsj!!! skikkelig omgangssyketid. men håper noen av dere har noe annet enn ett virus da!!!!

Skrevet

Er bedre i dag jeg da-ikke så mye feber mer. Og kvalmen er også bedre-i går var det skikkelig ille, da fikk jeg nesten ikke i meg mat... Men hodet verker fortsatt som bare det, og formen er ikke akkurat helt god. Kjenner igjen den fyllesjuk-følelsen dere prater om hvertfall! Holder meg hjemme fra jobb i dag og skulle ønske at jeg kunne spole frem til 6 desember for å finne ut om noe av dette er tegn på graviditet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...