Gå til innhold

IKM i uke 48/49...noen som vil vente sammen med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter noe fryktelig på neste søndag, da skal jeg ta første test, men dagene går så sakte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM søndag også.(men tror ikke jeg klarer vente så lenge med å teste, skal prøve). Heldigvis skal jeg jobbe masse til uka, så tiden går fortere..

Skrevet

Det skal jeg også, men likevel...tenker på det på jobb også, jeg... :)

Skrevet

har IKM neste fredag,men håpe i d lengste at tr ska hold sæ laaangt unna.....

vært arti om d har klaffa før jul no=)

men ska itj test mæ før på søndag tenke æ,så får håp at d e ei lita spire te oss alle=)

lykke te

Skrevet

Det gjør jeg også, også har jeg jo 10 tester liggende og har sååå lyst til å teste hele tiden ...men det er jo ikke noe poeng enda vil jeg tro:o)

Skrevet

hei alle dere, jeg trodde Ikm var i går men etter litt om og men så høre jeg vel egentlig sammen med dere og har IKM 28. Venter enda på TR så det er jo håp. Disse dagene siden positiv El har vært veldig langdryge i allefall med alle disse symptomene jeg har denne gangen.

Skrevet

Har IKM mellom den 4-8, periodene mine har vært litt tullete på siste så vet ikke helt når ikm blir. Dagene og ukene blir veldig lange når man går og venter.

Skrevet

Har IKM lørdag 1/12... Føler selv jeg har masse symptomer, men tror nok at masse av det er "all in my head"... Har en test på badet som lyser mot meg hver gang jeg er innom, noe jeg for øvrig er mye oftere enn før føler jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...