~sjiraff~ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 På vei hjem fra kaffe hos tanta til samboer istad så ringte søstra til samboer og det ble snakk om julegaver. Hun lurte selvsagt på hva snuppa ønska seg og vi sa det. Dette fikk hun med seg og spurte med skikkelig andakt i stemmen: "Mamma. Ringte julenissen til pappa?" Søte snuppa mi )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hærlig da - de små ha så mange fine gullkorn...
LisaColli Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 hehehe, åå så søtt:) når vi er inne på julegullkorn.. jeg satt hjemme hos mamma og pakket inn julegaven hennes. det var ei bok, og det fikk lillesøstra mi på 5 år med seg. jeg sa at hun ikke måtte si til mamma hva det var. nei, det skulle hun ikke! "mamma, jeg får ikke si hva du får i gave, men det er noe du kan lese!" hehehe..
~sjiraff~ Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Hehe... ja de er ikke så gode til å holde på hemmeligheter ) Snuppa hjalå meg med å pakke inn noen gaver forrige kvelden. Noen var jo også til henne (adventskalendergaver) og da sa jeg at hun måtte lukke øynene fordi gavene var til henne. Hun satt rett foran meg og knep igjen øynene alt hun kunne helt til jeg sa ifra at hun kunne se. Så søt da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå