HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det i Tønsberg området? Jeg skal ut å reise på torsdag og har funnet ut at jeg trenger en sånn en... På forhånd takk:-)
MamiMaribel Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg vet ikke om det fins i Tønsberg, men du kan jo evt. ringe babyslynga.no og spørre om de kan sende deg i morgen tidlig....? Det kan jo til og med være du kan få kontakt med dem i kveld, hvis du er heldig. Hvis de da sender den ti ldeg i morgen, skulle du ha den til onsdag:-) Prøv, da vel! :-)
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Dytter da der haster litt
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Takk for svaret, skal prøve på det:-)
MamiMaribel Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Lykke til:-) Jeg er forresten superfornøyd med min ergosele, og har brukt den frem til jenta vår var over tre år. Nå er je gravid og kan ikke bære henne lenger, dessverre. Servicen hos babyslynga er også veldig bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå