Gå til innhold

Har du tips om en god fotograf i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om at jeg skal ta fotografbilder av toåringen min og evt. søskenbilder. Det skal være gaver til besteforeldre. Bildene trenger ikke være kunstneriske, men vil gjerne at de skal være flinke med barn og ta seg den tiden de trenger for å få et blinkskudd.

Hvor mye må jeg regne med å betale?

Er det noen som er rimelige?

Er det noen jeg bør unngå?

Setter stor pris på litt hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Spetakkel!

Kan du fortelle litt mer? Priser o.l.

Skrevet

Hørt skryt om de Spetakkel skriver om over her. De bildene de har utstilt i vinduene er kjempefine også, går ofte forbi på vei til skolen =)

Ellers har jeg venninner som har tatt bilder hos reimers på nesttun og hos Brun i sentrum - de bildene er veldig fine men også VELDIG dyre...

Har selv vært hos fame, og bildene ble fine de og hun som tok bilder av småen var veldig flink med barn men det er kjempedyrt der og synes egentlig ikke bildene var verdt prisen.

Ellers har jeg ett par venninner som har vært hos en som heter Eric Clement (www.brudebilder.no). Var kjempefine bilder til ok pris.

Skrevet

Jeg tok sensuelle bilder hos fotografen Nina Norill, men hun er en utrolig dyktig barnefotograf som har mottatt mange priser.

Se mer på www.norill.no.

Skrevet

Per Lundgren. www.plf.no

Da eier du alle bildene selv og kan fremkalle hvor du vil og hvor mange du ønsker....

Sendt deg pm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...