Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 gir dere det som gave, eller en ekstra-gave liksom\ og er det isåfall vanlig forstørrelse, eller fotografbilde\ fotograf bildene er jo veldig dyre, vanlig forstørrelser m ramme kommer jo ikke på sååå mye...
Mille** Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Vi gir fotografbilde, og nei vi kommer ikke til å gi noe mer, er dyrt med bilder tatt hos fotograf.
nickoline og supermann Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Det blir hovedgave til farfar og co. i år får de barnehagebilder. De var jo ikke så dyre. mamma og pappa får fra fotografen, men får annen gave i tillegg begge to.
EnUndreneMor Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 vi har tatt noen fine bilder vi forstørrer og gir bort med ramme, gidder ike gi mer.. hihi
mor_til_Kristoffer Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 vi gir fotobok i år. Kristoffer 0-3 år. http://www.freephotositeonline.com/
Twig Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg forstørrer de og rammer de inn.. I år, blir det collage
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 I år skal vi gi barnehage bilde av mathea til oldeforeldrene, innrammet, og det er nok det.(13*18 cm) Men til besteforeldrene skal vi lage kalender av henne mellom Elkjøp, men det er en ekstra julegave da
Den heldige eier av ett barn Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Gir fotografbilde til tulla sine gudforeldre, onkler og tanter,besteforeldre og olderforeldre fra HENNE. Så får de andre ting fra meg. Bildene er ganske store 20x25 så det ble dyrt. Har heldigvis lært til neste gang! Så fant jeg jo ut her inne at det kanskje ikke er så normalt å gi med rammer, så de får uten:)
Turid Laila Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Skal ta et fint bilde av han. Håper på litt snø snart, så kunne vi tatt et fint utebilde. Har ikke hatt penger til fotograf, så da blir det å ta et selv. Skal gi med ramme da.
mayaya Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Vi ga brudebildene som gave til foreldre i fjor, da var de laminert og i ramme ja. Det ble eneste gave.. Tror jeg da? I år blir det fotobok av poden og noe attåt.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Jeg tar bildene selv og forstørrer på nett så det blir en gave fra barna. Gir en liten gave til i tillegg.. par flasker vin, eller noe annet de har ønsket seg.
2nj♥ Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Vi gir fotografbilde i ramme til besteforeldre og oldeforeldre. Besteforeldre får gave i tillegg
Djoolia 07+08+12 Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 Her har vi vært hos fotograf, så da får fadderen,tanter,onkler,besteforeldre og oldeforeldre et forstørret bilde på 20x25. Det var jammen ta dyrt nok, så de får ikke noe i tillegg. Rammer får de kjøpe selv, så kan de velge den de synes passer best hos hver enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå