æsj altså! Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Fikk ikke sett det torsdag og fredag:( Hvordan går det med pelle? har han funnet ut at sheba er mann?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jepp, men han trodde ikke på det svein sa da - men da Sheba gikk på do så hørte han at hun/han sto og tisset hahahahahaha, også spurte han henne og hun innrømmet det... stakkars lille pelle
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Pelle nektet og tror på Svein da han fortalte at Sheba var mann, men når de skulle "ta'n helt ut" skulle Sheba tisse, og da hørte Pelle at "det" sto og tissa...så spurte han om hun var "woman" og hun som alltid sier yes, sa da "no", jeg holdt på å le meg ihjel av det aniktsutrykket til Pelle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå