Gå til innhold

Erfaringer med to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer med to tette her?

Har en gutt født i slutten av januar, og fikk en positiv gravitest i går, venter dermed (om det går bra da) nestemann 1.august. Det blir da 18 mnd mellom dem, eller akkurat 1,5 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en jente og en gutt med 16 mnd mellom :-) gutten er nå 2 mnd, å hittil går alt helt fantastisk. Håper det er sant det alle sier, at det er de første mnd som er tyngst, for da har vi kommet oss igjennom den perioden veldig fint.

Bruker faktisk å si at det er lettere nå med 2 barn enn det var med 1 :-)

Skrevet

Hei! Det er akkurat 18 mnd mellom mine. Syntes det var slitsomt de første mnd før eldste begynte i barnehage. Nå er minsten 6mnd og de har allerede stor glede av hverandre. Ville ikke gjort det noe annerledes, det er herlig å være mamma til disse to deilige barna=)!!!!

Men jeg har hatt mine frustrasjoner altså, og har dem enda til tider. Det er slitsomt, men det er enda mer glede og morro. Så det positive veier opp for det negative.

Gled deg du!!!

Lykke til da!

Skrevet

Her er det 16 mnd mellom. Skal ikke lyve og si at det er en dans på roser, for det er veldig travelt! Men nå har jeg begge hjemme da, og en mann som jobber i nordsjøen + går på skole når han er hjemme, så vi har jo valgt å ha det sånn.

Når jeg er så sliten og sint og sur at jeg ikke vet om jeg orker mer, ser jeg på storesøster som finner en leke til lillebror, går bort til ham med den og gir ham en kos, så er dagen reddet=)

Summa summarum: I love it!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...