Gå til innhold

Noen spm jeg har i hodet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Når begynner babyen å bruke pute?

2) Hvor mange bodyer bør man regne med i løpet av en dag, hvis man ikke har en skikkelig gulpebaby...

3) Anbefaler dere smekker slik at man slipper å vaske bodyer hele tiden i tilfelle masse gulp?

4) Er det virkelig heeelt nødvendig med stelleveske? hvor mange av rommene bruker man egentlig?

5) Hva er gode ammeklær hvis man ikke skal kjøpe ammegensere?

6) Hvis man bruker ull-ammeinnlegg. bruker dere vanlig innlegg på innsiden av disse?

... he he!

Svar den som gidder:) takketakk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så klart:

Når pakker dere sykehusbagen dere som har hatt masse kynnere fra ca uke 28-29 og har fått beskjed om at det er mulig at man føder litt før...

Skrevet

1) Det anbefales ikke pute før barnet er 1 år minns jeg å huske, men er ikke helt sikker.

2) 1-2 bodyer, kanskje flere...husk på at det kan bli skikkelig rennebæsj av mm.

3) Vi brukte masse kluter når vi skulle få snuppa til å rape etter maten, og da tok kluten det lille som kom opp av gulp.

4) Ikke helt nødvendig med stelleveske.

5) Topper og gensere som gjør det enkelt å finne fram puppen.

6) Bomullsinnlegg på utsiden av ullinnlegg.

Skrevet

1) når den er ca rundt 1 år

2) ca 4

3) ja

4) nei,er ikke helt nødvendig=) kan bruke en god veske

5) joggegenser med glidelås

6) ja,har et par med vanlig engangs under

Skrevet

4) Hvis du har en litt stor veske holder det, men husk at den må være lett å åpne å få tak i ting. Du trenger alltid en klut eller våtserviett, og kunne ønske at du hadde tre armer:)

Den bagen kan du jo bare pakke nå, så trenger du ikke å tenke på det om det skulle skje noe for tidlig.

Skrevet

Oyyy...tenkte aldri at jeg kom til å trenge så mange som 4 bodyer hver dag.... hehe... Er vel individuelt (alle barn er forskjellige), men jeg har ikke tenkt på at det faktisk sikkert går med en del bodyer hver dag....

Mye man ikke vet.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...