Trollmora Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Vi er IKKE GRAVIDE: Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Plutseliten Trollmora Da må jeg rett og slett spørre: PHANTOMET! HVOR ER DU?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Og Gummelillan, og Ronja65 og Selma og Strikkballen og Babyonboard, og tonetroll og og og og og .....................det mangler jo en hel haug må skjønne;-))
Trollmora Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 OK da! Hvor er dere????? Ennå er det mange luker igjen til vi får svar, og jeg er nyskjerrig!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Fniiiis..............du får stable litt mer ved da vet du;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 jeg tror strikkballen er nygift og gravid jeg... det hadde vært stas! jeg setter en banan på det. ;-)))) eller.... gummelure............hun har jo blitt en habil litteraturentusiast, og bassert på julekalenderlukenes litterære utforming peker det jo kraftig i hennes retnig..... ;-))) eller prinsesse nydelig jeg tror det er henne.... phantis .... tja hun har jo alltid ønsket seg tusen fillioner unger... jeg tror det er henne også jeg. Jeg heier på at det er alle sammen så kan vi lage en slags BABYBOOOOOM det er gøy, men kanskje ikke spesielt orginalt her inne på dette nettstedet ;-)))) hilsen spøkelseskladden.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg har en "hovedmistenkt" og hun er nevnt på din liste dritgrei, og det er ikke phantis:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 prinsesse nydelig mener du ?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Eh...........ikke akkurat henne nei:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 da er det en strikkball og en gummelur igjen... elle melle disi, du har fisi..... da sier vi det er strikkballen som har fisi, og dermed vant både bryllup og baby! Jippi!!! ;-)
phantomet Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Nå skjønner jeg at Dritgrei og Klatten har løst gåten. Er det da på tide å stå i gratualsjonskø...? Kanskje arrangere babyshower...om en stund. Det hadde vært stas... *smiler* Dere er litt av en detektiv duo altså!!! Imponert!
dritgrei hei hei! Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 vi har riktignok brukt ulike metoder, men om resultatet er det samme så kan jo det være en indikasjon på et snev av sannhet ;-)... klatten bruker ellimineringsmetoden, jeg velger heller det mest kjente ellemetoden :-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Hehe phantis, du er morsom du............og minst like engasjert som oss andre;-))
strikkballen Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 Jøss, så jeg er avslørt!!! Hvordan klarte dere det???? HÆHÆHÆ - jeg gravid??? Morsomt - jeg må visst komme innom sidene oftere skjønner jeg:-))))) Å, nei, - der går grensen. Med to flotte gutter, og 40 +++ år på baken eller hvor man nå har årene, så overlater jeg babyboomen til dere ungdommer!! Men - jeg har jo heller ikke fått med meg at det er noen gravide her i det hele tatt, jeg da. Hvor har det dukket opp?
Ronja65 Skrevet 26. november 2007 #14 Skrevet 26. november 2007 Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Plutseliten Trollmora Ronja65 Var jeg misstenkt????:-)))... ÅÅÅÅ nei da... butikken er stengt:-))
Gjest Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Plutseliten Trollmora Ronja65 idefix ikke at jeg var mistenkt da...men gravid er jeg ikke :0)
Urtete Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Plutseliten Trollmora Ronja65 idefix Urtete Her kan jeg definitivt sette min signatur! :-)
Anonym i dag Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Plutseliten Trollmora Ronja65 idefix Urtete megogjr c",) jeg også ;-)
Little Miss Naughty Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Attpåklatten:-) ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ mamma søker barn-har fått 2 Snulder Gul Enke Karomamma superdupermamma til bee Dailis Reveenka AllerhelstNorge Travelmor Trøndermamma Aries 69 Tiggywinkle Maud Plutseliten Trollmora Ronja65 idefix Urtete megogjr c",) LittleMissNaughty meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå