Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Faen altså, har hormoner i hopetall jeg gjerne skulle fått utløp for, men dere idiotiske jentunger ser det viktigere å krangle om nick! Who fucking cares?? Gi meg virtuelt blod!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Gi meg en virtuell boksekamp! Dere var gode til det før, men nå er det jenteshiiiiiiiiiiiit fra ungdomsskolen som dominerer her inne. Saaatans smårips!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Knegg?!? Knegg meg i ræva, Jeab, du kunne mye bedre før! Losing your touch??
Gjest Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Vi krangler vi, ser du ikke at yppert og ræva diskuterer om puppa eller lua som blir bemerket først!!!!
Ikkelektuell Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Tar meg den frihet å kopiere sug luts spørsmålsstilling for anledningen: Mensen på nett, NN 20:41?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Men for å få igang en troverdig krangel om pupper og luer må man jo involvere en mann!! (ooh, touché, om jeg må få si det selv:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Til Jeab og hvem-det-nå-var sitt spørsmål: I WISH! Blir lenge til neste gang, og i mellomtiden er jeg en tikkende hormonbombe.. Hvorfor hva, Råtneræva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå