Gå til innhold

Kan vi nå ikke bare krangle??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen altså, har hormoner i hopetall jeg gjerne skulle fått utløp for, men dere idiotiske jentunger ser det viktigere å krangle om nick!

Who fucking cares??

Gi meg virtuelt blod!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi meg en virtuell boksekamp!

Dere var gode til det før, men nå er det jenteshiiiiiiiiiiiit fra ungdomsskolen som dominerer her inne.

Saaatans smårips!

Skrevet

Knegg?!? Knegg meg i ræva, Jeab, du kunne mye bedre før!

Losing your touch??

Skrevet

Vi krangler vi, ser du ikke at yppert og ræva diskuterer om puppa eller lua som blir bemerket først!!!!

Skrevet

Tar meg den frihet å kopiere sug luts spørsmålsstilling for anledningen: Mensen på nett, NN 20:41?

Skrevet

Men for å få igang en troverdig krangel om pupper og luer må man jo involvere en mann!!

 

 

 

 

 

 

 

 

(ooh, touché, om jeg må få si det selv:)

Skrevet

Til Jeab og hvem-det-nå-var sitt spørsmål: I WISH!

Blir lenge til neste gang, og i mellomtiden er jeg en tikkende hormonbombe..

 

Hvorfor hva, Råtneræva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...