♥ DAME Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Eller begge deler? Noen som har eller kjenner noen med erfaring?
bente69;) Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hei Askepott:) Jeg har langt igjen mange tusenlapper hos en dyktig akupunktør her i byn, uten at det hjalp noe. Jeg gikk der hver uke i nesten et år. Det er det eneste jeg har prøvd iløpet av de 31pp vi har prøvd. Fotsoneterapi har jeg ikke prøvd. Måtte vi bli gravide snart begge to:))))))))))))))
♥ DAME Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Tusen takk for svar bente69;) Tror jeg bare venter på IVF jeg da. Kommer til å gå myyye peng bare der... Ønsker deg også lykke til )
cashewnøtta Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Svigermor er reflexolog. (Soneterapi der de trykker på punkter over hele kroppen, ikke bare føttene.) Hun har visst hjulpet noen:)
Joikaboll@ Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg gikk til akupunktur og etter en time fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte å komme igjen, MEN hun ville gjerne ha mannen min dit. Han hadde 3 timer der og vips, så satt spira.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå