ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Klarer bare ikke vente... ikke lenge siden EL, (snakk om tre daga) Tror dere jg vil få utslag på testen såå fort?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Nei det tror jeg ikke, egget har jo ikke fått sjans til å feste seg enda Vet det er vanskelig, men du må nok smøre deg med littegrann mer tålmodighet.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 huff..klare æ d da? skikkelig menssmerta idag :/
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Du må jo for all del bare teste hvis du vil, men jeg er redd det blir penger rett ut av vinduet. Det tar vel iallefall en uke etter befruktning før egget fester seg. Først da begynner man å produsere hcg. (tror jeg da) 3 dager etter eggløsning er uansett for tidlig å gi noe resultat.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Er i min 5 PP nå, så er litt spent liksom men jeg skal prøve å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå