Gå til innhold

Lett sportsvogn, hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Easy walker men denne har verken bøyle eller full liggestilling.

Jeg trenger ei lun vogn som er lett å trille i bratte bakker og trapper.

Lurere litt på City cross.

Ønsker tips og erfaringer fra dere så jeg ikke gjør et dustete impulskjøp igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en TFK joggster twist og den elsker jeg! Har vært igjennom 5 dårlige vogner, og denne er den aller beste jeg har prøvd.

Skrevet

Vi har Teutonia timmi og syns den er veldig grei. Lett og full liggestilling. Stødig med 4 hjul. Fin som reisetrille i syden også(har hatt vår med flere ganger).

Skrevet

Vi har kjøpt en Teutonia Timmy, super 4-hjulsvogn med full liggestilling, og god plass til ullpose/voksipose om vinteren. Lett og tar liten plass sammenlagt.

Skrevet

Jeg har en Carena Sprint, satt Brio hjul på den, og den er helt topp. Billig også:)

Skrevet

Har også en timmy som jeg har vært veldig fornøyd med, men ikke etter at det kom snø...Går jo ikke an å trille den...

Så om du kjøper den så legg på litt ekstra å kjøp ordentlige lufthjul eller luftkanalhjul, for de orginale er jeg ikke særlig imponert over!

Hadde sluppet unna med noen hundrelapper om jeg hadde oppgradert hjulene da jeg kjøpte vogna, men nå må jeg ut med 1000-lappen om jeg skal bytte...

Den er kun forovervendt da, men liten, veldig lett og den er lun og god. Selv om vogna er liten, er det god plass til pose i den. Vi har voksiposen i vår.

Har ellers hørt veldig mye bra om city cross`en da, så er sikkert ett godt kjøp det også!

Hvis du likte easywalkeren bortsett fra de tingene du nevner så kan du jo fprsøke sky-modellen, den har svingbart forhjul, frontbøyle og full liggestilling.

Eller prøve tfk joggster twist eller III, den mangler littegrann på full liggestilling men har frontbøyle og regulerbart fotbrett. Kan også kjøpe fottrekk til den, det gjør den litt lunere.

Skrevet

Takk for mange tips! Har sett på vognene og likte tautonia mistral best MEN hvordan er det å trille i snø og i skogen med di hjula?

Er egentlig ikke så begeistret for forovervendte vogner da vi snart må begynne med sportsvogn å jenta mi er bare 5mnd..

Er virkelig vanskelig å finne passende vogn så lenge hun er så liten å det er så bratt her..

Skrevet

Vi har akkuratt kjøpt oss City Cross til Mini, er superfornøyd! Lett å slå sammen, god å trille, veier ikke så mye, tøffe farger.... I`m loving it!

Skrevet

Prøvd den i snøen og i skogen? Tror kanskje trehjulingene er lettest å trille mens det er best for barnet i vogner med fire hjul.

City cross er min favoritt foreløpig tror jeg.

Skrevet

Vi har bugaboo cameleon og skal ALDRI bytte ut den. Nesten så jeg har glemt hvordan det er å trille vanlig vogn hehe :)

Skrevet

Jeg hadde en Brio Zenit før, var veldig fornøyd m den. Solgte den for litt siden, og angrer egentlig veldig, he he, så muligens må jeg kjøpe en ny ;o)

Skrevet

Tautonia mistral. Super vogn!!! -og jeg har prøvd mange forskjellige.

Skrevet

Stokke Xplory, ingen over og ingen ved siden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...