Gå til innhold

Noen unge mødre her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen unge mødre her idag som kunne tenke seg å snakke litt? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva vil ung mor si ?

er 21 ..:)

Skrevet

lilledrue.. jeg tror ikke vi er unge... jeg er 25 da.. vi begynner å dra på åra vi ;)

Skrevet

=) Er du alene med han eller?

Tja, du vel det =P hehe :)

Skrevet

Skikkelig gamlinga....vi levde jo i gamle dager. Når det fantes ti-øringer ;-)

Skrevet

meg du mener ?

nei er ikke alene,er samboer med pappan ;)

Skrevet

Hehe, tror ikke jeg er særlig ung lenger.

Men jeg er ihvertfall 23 år, og har en jente på straks 4 år, og en gutt som blir 1 år i januar...litt ung?

Skrevet

dere er jo unge enda da:) men kanskje ikke så unge som det jeg tenkte på =P hehe :)

 

Skrevet

Monajenten: Jeg syns i alle fall du er ung..jeg er også 23;) Har ei datter på 3,5 mnd:)

Skrevet

hehe, 21... har tre barn:) ei jente på 2 og tvillinger på 6 mnd

Skrevet

jeg føler meg ganske ung til vanlig men når jeg leste her føler eg meg jo som den oldisen..hehe.. med mine 26 år..;)

Skrevet

Uff føler meg også gammel her, blir 26 om 3 mnder. Snart mamma til 2 stk.

Skrevet

jeg er 19 år, med en sønn på snart 3 mnd

Skrevet

mamma mai-06 og mai-08: Ja du er jo ei gammel kjerring!! Hehe, neida:p Du vet, man er ikke eldre enn man føler seg;-) Så i jula er jeg ca 4 :)

Skrevet

Altså har jeg en gutt på 3 år og en baby i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...