Gunner Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Noen unge mødre her idag som kunne tenke seg å snakke litt? =)
Gunner Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 ok tenkte på noe rundt det ja
Gjest Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 lilledrue.. jeg tror ikke vi er unge... jeg er 25 da.. vi begynner å dra på åra vi
Gunner Skrevet 25. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2007 =) Er du alene med han eller? Tja, du vel det =P hehe
Gjest Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Skikkelig gamlinga....vi levde jo i gamle dager. Når det fantes ti-øringer ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 meg du mener ? nei er ikke alene,er samboer med pappan
Monajenten Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Hehe, tror ikke jeg er særlig ung lenger. Men jeg er ihvertfall 23 år, og har en jente på straks 4 år, og en gutt som blir 1 år i januar...litt ung?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Eg har ein sønn på 3 år og ei datter på 5,5 mnd
Gunner Skrevet 25. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 25. november 2007 dere er jo unge enda da:) men kanskje ikke så unge som det jeg tenkte på =P hehe
Mammapudding Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 Monajenten: Jeg syns i alle fall du er ung..jeg er også 23;) Har ei datter på 3,5 mnd:)
cutiepie3friske jenter Skrevet 25. november 2007 #18 Skrevet 25. november 2007 hehe, 21... har tre barn:) ei jente på 2 og tvillinger på 6 mnd
mai mammaen til to Skrevet 25. november 2007 #20 Skrevet 25. november 2007 jeg føler meg ganske ung til vanlig men når jeg leste her føler eg meg jo som den oldisen..hehe.. med mine 26 år..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. november 2007 #21 Skrevet 25. november 2007 Uff føler meg også gammel her, blir 26 om 3 mnder. Snart mamma til 2 stk.
litakine og Theodor Skrevet 25. november 2007 #22 Skrevet 25. november 2007 jeg er 19 år, med en sønn på snart 3 mnd
Mammapudding Skrevet 25. november 2007 #23 Skrevet 25. november 2007 mamma mai-06 og mai-08: Ja du er jo ei gammel kjerring!! Hehe, neida:p Du vet, man er ikke eldre enn man føler seg;-) Så i jula er jeg ca 4
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. november 2007 #24 Skrevet 25. november 2007 Altså har jeg en gutt på 3 år og en baby i magen
--arkin-- Skrevet 25. november 2007 #25 Skrevet 25. november 2007 er 20 og har ei datter på snart 2 1/2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå