♥Prinzessin♥ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Vi kranglere står for det vi mener med nick, og vi har sjelden behov for å hetse. Det er tross alt her vi hører til, vi som innehar den magiske evnen til å gi og motta kritikk med stoisk ro. Det er skravlere med underlig hetsefetisj som kommer hit for å ta en stille Anders. De nærmer seg klimaks ettersom personen de hetser føler seg verre og verre, og jeg anbefaler disse ronkeskravlerne å ønske seg boatloads av Gladpak til jul (sånn som helsevesenet bruker på tastaturet).
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Tenk om man faktisk heter Anders og er litt stille, du viser absolutt ingen respekt og denne hetsen av minoriteter må opphøre, jeg melder deg til.. noen.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Har du ikke hørt regelen om at det er lov å hetse dersom minoritetsgruppen det gjelder er i relasjon til deg selv? "Tippoldemora mi hadde kjæreste fra Sudan, så jeg har lov til å si nigga, man". Selv kjenner jeg en relativt stille Anders, men han har blitt mer høyrøstet med årene, så jeg kan vel kanskje ikke bruke den med god samvittighet likevel...
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Nå skrev jeg hovedinnlegget for å bevise at jeg ikke hetser, men så motbeviste jeg dette idet jeg hetset denne typen menn. Det var langt fra min intensjon, mren jeg skjønner jo nå hvorfor det plutselig begynte å krible unevnelige steder...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå