Høygravid i sommer! Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei, hadde IKM på fredag. Begynte med litt brunt grums på torsdag, litt mer på fredag og lørdag. De to siste var det også litt blod i det. I dag har eg bare hatt litt brunt grums igjen. Tok en billigtest på lørdag den var negativ, tenkte eg skulle ta en ny i morgen. Lurer på om jeg kan være gravid for eg har aldri hatt så lite mens og er ganske nøyaktig. Noen som kjenner seg igjen?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ja, det var sånn det begynte med meg også, bortsett fra at det var halvannen uke før IKM, og det pågår fortsatt. Har nå hatt småblødninger i snart 14 dager. IKM igår, men vet ikke helt om det er ordentlig mens eller bare fortsettelsen på småblødningene. Var hos legen på tirsdag, ikke noe å bekymre seg for, sa hun. Heller ikke gravid. Men nå testet jeg 5 dager før IKM da, og da slår det vel ikke ut. Skal se an i morgen og evt. ta en ny test hvis ikke mensen kommer for fullt.
übermamma *5 pp* Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hei, å jeg må bare si -fyttikatta dette er innlegget jeg kom hit for å skrive! Er nå 4 dagn med pittelitt småblødninger... tror jeg hadde ikm på fredag... tok en test da men den var negativ. Ikke nok til at det syns i bindet, men litt rosa på papirer...går jo nå og sjekker etter tegn ca 10 gr om dagen og venter på mensen.... La oss teste i morgen tidlig da....jeg har lagt testen klar på do
Høygravid i sommer! Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Skal teste i morgen tidlig! Hadde passa veldig bra og bli gravid nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå