Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hadde IKM på fredag. Begynte med litt brunt grums på torsdag, litt mer på fredag og lørdag. De to siste var det også litt blod i det. I dag har eg bare hatt litt brunt grums igjen. Tok en billigtest på lørdag den var negativ, tenkte eg skulle ta en ny i morgen. Lurer på om jeg kan være gravid for eg har aldri hatt så lite mens og er ganske nøyaktig.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var sånn det begynte med meg også, bortsett fra at det var halvannen uke før IKM, og det pågår fortsatt. Har nå hatt småblødninger i snart 14 dager. IKM igår, men vet ikke helt om det er ordentlig mens eller bare fortsettelsen på småblødningene. Var hos legen på tirsdag, ikke noe å bekymre seg for, sa hun. Heller ikke gravid. Men nå testet jeg 5 dager før IKM da, og da slår det vel ikke ut. Skal se an i morgen og evt. ta en ny test hvis ikke mensen kommer for fullt.

Skrevet

Hei, å jeg må bare si -fyttikatta dette er innlegget jeg kom hit for å skrive! :D

Er nå 4 dagn med pittelitt småblødninger... tror jeg hadde ikm på fredag... tok en test da men den var negativ.

Ikke nok til at det syns i bindet, men litt rosa på papirer...går jo nå og sjekker etter tegn ca 10 gr om dagen og venter på mensen....

La oss teste i morgen tidlig da....jeg har lagt testen klar på do ;)

Skrevet

Skal teste i morgen tidlig! Hadde passa veldig bra og bli gravid nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...