Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Vi var på julebord i går, og der var det en mann vi kjenner. Han er i 50-årene, og er gift. Jeg har hilst på konen men kjenner henne ikke godt. Denne mannen var ganske kanon igår (noe han pleier å være), og han prøvde seg i løpet av kvelden i går på 4-5 forskjellige damer. klådde på og kysset på dem, tok dem på rumpa når han danset med dem og råklinte med en av dem. han tok også med seg en mye yngre dame på rommet. de gikk og klina i gangen, og var helt oppi hverandre når de kom inn på rommet. Syns jo dette er forferdelig dårlig gjort mot kona hans som sitter hjemme og aner fred og ingen fare, men det er kanskje ikke min sak?
ana baroma Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Kan nok være at hun kjenner lusa på gangen... i dette tilfellet sin mann?
Makka Pakka Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Tror ikke jeg hadde sagt noe til denne konen. Men kanskje hintet frampå til mannen en gang du treffer på han på tomannshånd om at han er observert.. kanskje han skjerper seg. (hadde sikkert ikke turt å gjøre det selv men kanskje du tør)
☆Anonymia☆ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 tror ikke jeg hadde sagt noe siden jeg ikke kjente noen av dem så godt.. privatsak ja..
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg ville gjerne at du hadde sagt det hvis det var meg.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Gitt at kona hans ikke allerede vet fra før at mannen hennes er et svin (noe som er overveiende sannsynlig at hun er klar over) så bør hun få vite hvordan han oppfører seg ja. Men siden du ikke står noen av dem veldig nær, Sauen, så syns jeg ikke det er din plass å være den som sier i fra. I beste fall kunne du sagt noe til ham, og se om du kunne appelere til det som engang var hans moral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå