Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei! Skal på 6 ukerskontroll med lillegutt imorgen, og lurer egentlig bare på hva som blir gjort på denne kontrollen ? Har skjønt det slik at det er med barnelege og HS ? Er det noe spess vi må tenke på i forkant, noe papirer el lignende vi må ha med oss ? Setter stor pris på svar :-)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Heisann - de måler og veier og setter det inn i en såkalt vekstkurve. Så spør de litt om dere får øyekontakt, hørsel etc. Helsesøster snekker litt om amming, tran etc. Barnelegen sjekker reflekser, syn, ører og spør litt om fødsel etc og om det er noe dere lurer på. I det hele tatt - ganske så ukomplisert. Tror ikke du trenger å ta m noe spesielt. Lykke til:-)
Sunshine2222 Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg skrev ned det jeg lurte på jeg :-) siden ammetåka tar tak i meg innimellom..... Var lite fornøyd med legen, men HS er helt nydelig, og jeg følte meg veldig godt tatt vare på etterpå. De skal også sette i gang med barselsgrupper, så det er kanskje greit å husle å si du vil være med på det. Lykke til, får håpe nurket har blitt ordentlig stor og sterk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå