Gå til innhold

Hvorfor så mange anonyme her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er IKKE ment som kritikk til de som signerer med anonym,men jeg lurer på hvorfor så mange velger anonymknappen i 3 trimester,alle rundt deg vet vel nå at du er gravid?skjønner det når det gjelder intime/ømtåelige spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det bare ;o) får bare respektere det.

Skrevet

Jeg er anonym fordi forumet har dårlig rykte og jeg vil ikke bli sett som fullt ut registrert med hele livshistorien min. Mange uhøflige folk som slenger dritt her, og jeg har blitt advart av veninner. Jeg har likevel valgt å være på forumet, fordi jeg føler jeg får gode svar på mange spørsmål som førstegangsfødende.

Men er det et problem for deg at jeg er anonym? Lurte på hvorfor du spurte. Du trenger ikke svare på det vi anonyme spør om.

Skrevet

Jeg bruker sjelden anonym knappen, men merker at jeg gjennom all den tiden jeg har vært inne på forumet, har jeg lagt igjen så mye info om meg selv, at det ikke er så vanskelig å kjenne meg igjen. Bruker derfor anonym knappen dersom det er noe jeg ikke vil at mennesker i bygda skal vite om meg...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Nei, men jeg syns det er kjipt å få slengt en stygg kommentar etter meg når jeg poster et svar e.l. fra en som signerer med Anonym. Syns det blir litt feil. Man kan vel stå for det man sier og bruke nicket sitt? Må understreke at det ikke har skjedd mer enn en gang, men jeg syns det var ekkelt.

Skrevet

Jeg bruker anonym-knappen ofte her inne. Ikke fordi jeg er flau over noe eller slikt, men fordi jeg mistenker slektninger som snoker, og bevisst leter etter innlegg jeg skriver. Jeg vil ikke høre tilbake i familieselskap om min stadig tilbakevendende sopp, at jeg har tenkt å spandere på meg en dyr stelleveske, eller at noen nevner hvilke navneforslag vi har f.eks. Dette er ting jeg synes er ok å diskutere her inne, for å få tilbakemelding og ideer, uten at gud og hvermann hjemme vet alt om oss.

(Og, nei, jeg har ikke fortalt at jeg er her inne, eller hvilket nick jeg har, men om jeg skriver bosted+termindato+kjønn så er det ikke så vanskelig å legge sammen for de som kjenner meg.)

Skrevet

jeg må bare få komme med et lite innlegg som ikke dreier som om hvorfor det er mange anonyme..

men for noen mnd siden fikk jeg NOK her inne, jeg byttet over til babyverden og dreit i hele BIM. Dette var pga det var så heftige diskusjoner, drittslenging bla bla bla.. hehe, skjønner jo at det sitter en del hormonelle damer der ute, og ikke alle har en like god dag.

men det toppet seg med et usaklig innlegg fra en anonym som fikk meg til å bytte side. men nå har jeg begynt å luske litt her inne igjen pga jeg tilhører termin i nov, og det er faktisk blitt mye bedre her!

Skrevet

det var ikke meningen å starte en diskusjon,jeg lurte bare på hvorfor det var mange anonyme her. Dere kan gjerne være anonyme for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...