Gå til innhold

Helvetes strekkmerker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå, jeg har fått strekkmerker og er ikke gravid eller har ikke vært det engang! Hvordan skal dette gå? Ser jo så jævlig stygt ut...store, lange røde striper nederst på magen...

Noen i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, men jeg har fått dem på kjærlighetstakene mine på ryggen =(

Skrevet

Mine begynte i puperteten og jeg trenger strengt tatt ikke gå opp mer enn et gram for å få nye.

Trodde magen var så pass slapp etter de forrige graviditetene mine at jeg kanskje skulle slippe noe særlig denne gangen hvis jeg ikke la på meg noe særlig, men neida!

21 uker, har ikke gått opp noe som helst, men masse nye strekkmerker!!

Men, men.... noen av oss har bare lettere for å få dem enn andre!

Blir nok bedre når du har vært gravid og kan skylde dem på den! Det syntes i alle fall jeg!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg har hele tiden gått og trodd at jeg ikke har strekkmerker - "neida, jeg har gått opp 15 kg men har ikke strekkmerker, altså!" Men joda.....de er der.....men ikke på magen - de er på rumpa!! Så dem ikke før i dag jeg (33 uker). Litt treg i oppfattelsen, kanskje... =/ Ikke nok med det, jeg har søren meg fått et par stygge åreknuter på rumpa/lårene også! Så føler meg ikke superpen for tida. Men hva gjør vel det - jeg er på tjukken! =D

Skrevet

ba innstillning =D

Skrevet

Jeg har fra ca trusekanten og opp til 10cm over navlen, i tillegg til på puppene, lårene, ryggen og armene..

Er IKKE gravid, og er 19år...

Skrevet

Lagt på meg 30kg og har fått strekkmerker på rumpe og lår, men ingen på magen og jeg er sprengt. Er i uke 39, kan det hende jeg slipper unna de på magen eller har jeg voldsomt med flaks da? Noen som har revnet på siste verset?

Skrevet

Jeg fikk mine første dagen på overtid og da kunne jeg kjenne at jeg fikk dem :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...