Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kan det bety at hodet har festet seg? Betyr det at fødselen kan starte når som helst, eller kan jeg gå i 4 uker til? Er 36+1 i dag.
*snart mamma til 2* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Venninna mi fikk det mye bedre i bekkenet etter at hodet hadde festet seg, men jeg vet ikke om det betyr at fødselen er nært eller ikke! Lykke til!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Nå kommer det et kjipt svar som er laaangt fra det du håpte på Med min første var hodet festet i uke 32 og jeg fødte da jeg var 42+2.. 10 uker etterpå.. Men mine bekkensmerter forsvant ikke da, så kan være at din baby ligger lengre nede enn min gjorde
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Ja, bekkenet blir som regel bedre etter hodet har festet seg:o)) Det sa legen min. Blir liksom som en propp som stabiliserer og holder på plass bekkenet da.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Så digg å høre - nå gleder jeg meg til hodet fester seg!! Eh...eventuelt rumpa, for mini'n min er litt retningsvill =P
Sannemamma Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hei jenter, mine bekkensmerter er nesten borte, i hvertfall mye bedre. Jeg var på KK i forrigeuke og fikk vite at babyen har lagt seg med hodet ned, men hun har ikke festet seg skikkelig ennå. Er 34 uker på vei. Men det er deilig å endelig kunne gjøre noe i huset igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå