gutt og jente Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg lurer på å endelig få meg en profil på facebook, men er litt skeptisk til dette. Er det dumt å bruke online-mail-adressen min der? Kommer jeg til å få mye spam og div. på mail? Syns egentlig det er litt tungvindt viss jeg må opprette hotmailadresse bare til facebook, bruker onlineadressa på msn. Hva anbefaler dere som har prøvd? Ellers lurer jeg på om alle kan se hvilke venner jeg har, og hvordan kommuniserer man på facebook? Er det likt msn? Takk takk:)
Gjest irismor Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Alt som skjer på din side på facebook får du en mail av facebook om. Så jeg hadde skaffet meg en hotmailadr. Så slipper du mye dritt på din ordentlige mailadr. Men det er bare min mening da =)
PrettyPink Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg har hatt Facebook i flere mnd nå og har aldri fått spam. Du får bare mail fra Facebook om det skjer noe på profilen din. Dvs. hvis noen har send deg noe moro eller beskjeder. Facebook er moro.
*trekløveret* Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Inne på facebook så kan man selv krysse av og velge hva man ønsker å få mail på og ikke... Før jeg gjorde det ble jo inboxen min fyllt opp m facebookmail, m alt fra hvem som hadde poka meg, sendt meg noe på wallen, adda meg som venn og så videre... nå når jeg fjerna det, så får jeg ikke beskjed om noe som helst på mailen min om hva som skjer på facebook.. digg!
gutt og jente Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 ok, da tror jeg at jeg bruker online-adressen min. Eller noen flere som har tips????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå