Gå til innhold

usikker som mor. flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt mamma for første gang og nå er gutten vår 2 mnd. Går greit, men føler meg ofte så usikker som mor. usikker på om jeg gjør det rette når jeg tar han opp med en gang han skriker osv. prøver å si til meg selv at jeg må gjøre det som kjennes rett ut for oss og det som blir rett for lillegutt. Nå er det slik at jeg jo er utdannet som førskolelærer også, men er noe helt annet når jeg har fått mitt eget barn. Plutselig så usikker. Er så redd for å gjøre noe feil liksom slik at ungen utvikler seg skjevt om dere skjønner. Hvordan synes dere andre at dette er for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener.Syns denne usikkerheten har sakte men sikkert blitt bedre (jenta mi er 8 mnd nå.). Jeg jobber som lærer så er jo vant til barn men kanskje aller mest litt eldre. Kanskje er jeg så usikker fordi jeg så gjerne vil at det skal gå bra med ungen min her i livet. At jeg ikke skal gjøre noe galt for at hun skal få eit dårlig liv? Kanskje fordi vi er så fokusert på barn sin utvikling i jobben at man rett og slett er redd for å gjøre ting feil hele veien, ikke godt å si.

Skrevet

Du må gjøre et du føler er rett, for det er rett for din baby. Husk når det gjelder din baby, så er det du som vet best. Ikke tenk på hva alle andre gjør. Jeg er også usikker innimellom, men så smiler hun stort til meg, også føler jeg meg som verdens beste mamma... for henne :)

Skrevet

Hehe...ja dette tenker nok alle mødre, men jeg tror det er viktig å stole på seg selv og sine instinkter.

Skrevet

Jeg tror det er bra å være litt usikker, da streber man etter det beste for sitt barn. Det viser at man er en god mor.. synes nå jeg. Er mor til 2 selv, og jeg er stadig usikker på enkelte ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...