kattungen Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Er dette TR når jeg har hatt brun-aktig i noen dager og så nå lyserødt, men ikke mørkerødt? (Sorry detaljer). Har murringer og PMS, snart 5 uker siden utskrapning. Man sier man regner TR fra 1. dagen med rødt blod, gjelder det også lyserødt? Det kan jo komme mer i dagene som kommer, men vil gjerne ha noen synspunkter på når jeg regner syklusen som startet igjen. Hmmmmm, håper jeg er igang:)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Min første mens etter sa i uke 13 var lignende, så tror det kan vætr TR ja..
flypapir Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg har hatt en sa, men svarer uansett... Jeg blødde ca 10 dager når jeg mistet. Trodde jeg fikk tilbake mens ca 3 uker sa'en, men det var bare brunt og litt friskt blod. Ikke mørkt slik mens skal være. Jeg var forvirret, helt til jeg nøyaktig 4 uker etter sa begynte å blø skikkelig. Da skjønte jeg at det var dette som faktisk var mensen... Er jo mye mulig at ting er annerledes for deg, men jeg skjønte det hvertfall når den ordentlige mensen var der! Kan jo håpe at det er mens du har, slik at du kan starte prøvingen på en ny spire... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå