sjauMama is kissing U Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 (hun kaller seg for en kroppsdel) Plutselig ble veldig mange i vår omgangskrets gravide. Oppmerksomheten på henne minsket. Plutselig var hun også gravid. Merkelig tenkte jeg, her er det ugler i mosen. Plutselig spontanaborterer hun. Merkeligmerkelig tenkte jeg. Tror dere hun noengang var gravid?? neinei neppeneppe
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Mulig jeg er litt treg, men hva vil du fram til...?
sjauMama is kissing U Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Sitat: "tror dere hun noengang var gravid?" (enkelt spørsmål. vil du ikke svare er det greit :-)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg syns ikke det var noe enkelt spørsmål, siden jeg ikke aner hvem du snakker om har jeg absolutt ingen forutsetninger for å mene noe som helst om hun var gravid eller ei. For øvrig en kjent problemstilling, særlig fra daytime såpeoperaer. Det er ikke så interessant da heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå