Snuppa å gulle Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Tenkte å begynne neste helg. Snuppa på 3 år er så ivrig på å begynne. Eller er det litt tidlig? Det er jo 1 advent i dag..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Neeeei.. er vel neste søndag, altså 2 des som er første søndag i advent? Men uansett, så skal jeg begynne så smått neste helg:-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Føste advent er neste uke.... Skal ha opp alt som ha med advent å gjøre neste søndag, også komme julegardiner ikke lenger etter.... Resten av julepynten, nisser osv lille juleaften.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Nå er det vel strengt tatt ikk 1 advent før neste helg, så jeg venter til da jeg
klar for 3? Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Søren og er det første advent i dag. Jeg som hadde tenkt å kjøpe adventsstake i år. Har lyst til å begynne med en gang jeg. Lenge siden jeg har hatt sånn julestemning:)
Snuppa å gulle Skrevet 25. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2007 Ja selvfølgelig er det neste uke. Kan jeg skylde på amme tåka...? (Har en baby på 6 mnd,sånn at ingen tror jeg ammer 3 åringen enda..he,he.) HI
klar for 3? Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Følger ikke helt med i tiden som dere kanskje skjønner. Da har jeg jo en hel uke på meg til å finne adventsstake:)
Thunderstruck Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 1.advent er neste søndag!! Da henger vi opp stjerne og setter frem adventsstaken.Henger også opp julegardiner på kjøkkenet. Jeg pynter til jul 22.desember.Juletreet pynter vi på lillejuleaften når vi har fått inn treet.Da er det JUL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå