Gå til innhold

flere som gruver seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg gruver så for at det skal komme avføring under fødselen, flere som har tenkt tanken, er det vanlig, uvanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle fødeavdelinger klyster eller lignende når du kommer inn. Hvis ikke er det jo bare å be om det. Om du ikke skulle rekke det så har nok jordmødrene sett det meste og skulle det komme ut avføring så fjerner de denne diskret..

Skrevet

Hehe jeg fikk ikke klyster første gang de rakk ikke..men TRO MEG...det er det minste du kommer til å tenke på! Jeg sheit mens jeg lå der, men det plaget meg ikke det minste *ler*

Skrevet

haha dette var jeg livredd for, jeg tenker.. FLAUT;) jeg trngte ikke klyster for riene kom som de skulle, de setter som regel vist det går litt sent, når jeg fikk press rier, roper jeg til sambo : Hent papir, jeg tror jeg har drete på meg!!;)haha han bare what!! du har ikke det;) du kommer til å drite i akkurat dette, tenker faktisk ikke på det i det hele tatt. Jm er veldig flinke med å ta bort noe vist det i det hele tatt skulle komme noe, føles mer enn hva det kommer, pga ungen som presser på alt. men sambo lo litt av meg som gidde totalt f. . og ropte på han. han kunne ikke brudd seg mindre sa han;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...