Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 hei, jeg gruver så for at det skal komme avføring under fødselen, flere som har tenkt tanken, er det vanlig, uvanlig?
Vibe80 Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Tror alle fødeavdelinger klyster eller lignende når du kommer inn. Hvis ikke er det jo bare å be om det. Om du ikke skulle rekke det så har nok jordmødrene sett det meste og skulle det komme ut avføring så fjerner de denne diskret..
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Hehe jeg fikk ikke klyster første gang de rakk ikke..men TRO MEG...det er det minste du kommer til å tenke på! Jeg sheit mens jeg lå der, men det plaget meg ikke det minste *ler*
Mamma til snart 4 Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 haha dette var jeg livredd for, jeg tenker.. FLAUT;) jeg trngte ikke klyster for riene kom som de skulle, de setter som regel vist det går litt sent, når jeg fikk press rier, roper jeg til sambo : Hent papir, jeg tror jeg har drete på meg!!;)haha han bare what!! du har ikke det;) du kommer til å drite i akkurat dette, tenker faktisk ikke på det i det hele tatt. Jm er veldig flinke med å ta bort noe vist det i det hele tatt skulle komme noe, føles mer enn hva det kommer, pga ungen som presser på alt. men sambo lo litt av meg som gidde totalt f. . og ropte på han. han kunne ikke brudd seg mindre sa han;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå