St.Sunniva Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Snuppa tar seg til det ene øret og plutselig hyler hun rett ut...trodde først hun hadde brent seg på ovnen, men det gikk like fort over som det kom egentlig. Har vært hos legen flere ganger for hoste, og da legen tittet i ørene hennes var de røde, men ingen væske der....Kan hun nå da ha fått øreverk? Virker som hun har vondt da jeg trykker ved øret, men øret er ikke varmt eller noe...
katty Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Huff stakkars liten. Hvor lenge siden var du hos legen? Jenta mi tok seg også til det ene øre å sa au au, og når vi kom til legen var det dobbeltside ørebetennelse og siden hun hadde "klaget" over øret i 2 dager gav de henne pencilin. Jeg hadde tatt en tur til legen igjen jeg for hvis det ikke går over av seg selv har hun så nedsatt imunforsvar at hun trenger hjelp med antibiotika, som legen sa til meg. God bedring til tulla
St.Sunniva Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Er vel kanskje 1 1/2 uke siden sist jeg var der nå. Jeg fikk jo ingenting for det siden det ikke var væske i øret....det var bare rødt/betent....De gir vel ikke penicilin dersom det ikke er absolutt nødvendig regner jeg med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå