*Anonymus Maximalus* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hvor stor er sjansen for at den ramler ut uten at man merker det?? (hormonspiral) Hvor stor er sjansen for at man blir gravid med spiral?? (fortsatt hormonspiral) Har veldig mange gravidsymptomer om dagen...
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hormonspiral og vanlig spiral vil jeg tro har lik sjans på å falle ut, men vet ikke hvor vanlig det er. Mamma har blitt gravid med hormonspiralen og da sa gyn til henne at det var ca 1 av 2000 som ble det.
cutiepie3friske jenter Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 hei, har hormonspiral... sånn som jeg har forstått det så kan den ramle ut viss du har store blødninger men sa skal du merke det selv, viss den blir liggende i bindet eller slikt, du skal jo sjekke litt med jevne mellomrom at trådene fremdeles er der også... ellers så har jeg ikke hatt så dårlig erfaring med dette som mange andre kanskje, blødde i ca 3 uker etter at jeg satte den inn, men ikke sånne store blødninger, bare såvidt... elelrs ble sexlysten ØKT(!!) tja... skal jo være like sikekrt som å sterilisere seg da...
*Anonymus Maximalus* Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 takker for svar begge to. Er nok bare innbildning fra min side med alle symptomene. Selv blødde jeg masse i 4 uker etter innsettelse, og har hatt kjempevondt ved et par anledninger etterpå. For et par uker siden hadde jeg en bitteliten miniblødning og nå den siste uka har gravidsymptomene kommet den ene etter den andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå