Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere tenkt å bruke?

jeg har ikke bestemt meg enda,blir ikke p-piller ivertfall, har en anelse om at det blir 2 tette her så vil ikke bruke noe som gjør at kroppen tar lang tid på å komme på rett kjøl etter prevensjonbruk. Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P- ring er veldig greit. er en ring du bare "dytter" opp:) og så tar du en ut etter ca 1 mnd og da får du mensen. Så setter du bare inn 1 ny en etter mensen. Veldig lett å ta inn og ut, du kan også hoppe over mensen med denne. Jeg gikk på dette før jeg ble gravid, jeg var litt treg med å sette inn ny en og da var jeg plutselig gravid hehe. Så kroppen bruker ikke lang tid på å innrett seg igjen..

Skrevet

takk for tips!

så du har ikke fått enda? blir vel snart da. Du må ta deg en tur innom BIM treffene i Drammen etter at du har fått Celine da.

Skrevet

dessverre er det ingen baby enda. Termin imorgen så håper jeg slipper å gå mye over tiden. Får den nye leiligheten imorgen istedenfor fredag, så kanskje det skjer noe under flytting *håpe, håpe*:)

Skrevet

jeg har tenkt å bruke sånn eggløsningscomputer av en eller annen form. Jeg vil heller ikke begynne på p-piller igjen for jeg er så gammel (36 år) at jeg ikke har tid til å risikere at det tar et år før ting kommer i gang igjen etter å ha sluttet på p-piller igjen. P-piller er kanskje sikrere, men tenker som så (før jeg vet hva jeg går til riktignok) at hvis vi bommer med beregningene og blir gravid før vi har planlagt det, så gjør jo ikke det noen ting - vi vil jo ha mer enn et barn og som sagt pga alder er det kanskje ikke så dumt å bare la det stå til og ta i mot det som kommer??

Skrevet

Her blir det ikke prevensjon med det første (men aldri p-piller igjen). Hvis formen er bra så blir det prøving på barn nummer 3.

Skrevet

Hvis jeg hadde vært i din situasjon, ohayoo, hadde nok jeg valgt det samme som du. Men siden jeg er student, 24 år og det er viktig å ikke få en til med det første, blir det helgardering... Jeg tenker å bruke noen minipiller eller denslags de første mnd, og så sette inn hormonspiral etter 4-6 mnd, avhengig av hva gyn anbefaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...