lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 er d vanlig å få forstoppelse når man er gravid? hva kan man ta mot d? jeg har kjempe vondt på venstre side i magen, vet jo ikke om d er forstoppelse. klarer ike presse så mye, å d kommer bare luft:( håper på svar, er bekymret.
På vei igjen? Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Slutt å bekymre deg så mye Vet det ikke er enkelt men jeg bekymret meg så mye i sist svangerskap at jeg ble veldig syk grunnet dette. Det går som regel bra. Så til spørsmålet ditt, ja det er vanlig å få forstoppelse når man er gravid. Spis mye grov mat, grønnsaker, og drikk vann. Generelt sett drikk masse.
På vei igjen? Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Og for det andre så er det vanlig å få vondt i sidene på grunn av ting som strekker seg der. Luft i magen er også vanlig
charlotteb_ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 hei. du kan også prøveog ta laktose. fåes kjøprt på apoteket. hadde store smerter pga av forstoppelse og ble anbelfalt av laktose av kvinneklinikken og dte hjalo veldig!! ikke farlig for gravid og får litt fart på systemet:)
På vei igjen? Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Dette også veldig bra ja charlotteb_
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2007 takk for svar:) får dra på apoteket imårn å kjøpe noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå