Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjellfrid..

Har lyst å kalle opp jenta vår etter pappa som heter kjell og mamma som heter frida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syntes jeg var et fælt navn...

Skrevet

Jeg liker det heller ikke!

Det vktigste er jo at dere liker det såklart, men kjipt at alle andre kommer til å syne det er stygt...

Skrevet

Trenger vel ikke si det så utolig negativt og sårende om man ikke liker et navn?

Holder det ikke å si at det er et navn man nok ikke hadde valgt selv?

Jeg hadde ikke det, men jeg klarer da å se grunnen bak valget og den er jo kjempefin!

 

 

Skrevet

Jeg synes det er kult!

 

Dessuten slipper jenta å hete det samme som alle andre i klassen hennes når hun blir eldre!

Fatter ikke at folk velger fra topp 10 lista jeg.

Skrevet

man må regne med at ikke alle liker navnet sitt.. når jeg bestemmer navn gidder ikke jeg skape en diskusjon ut av det.. stygge navn.værtlig russernavnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...