Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kjellfrid.. Har lyst å kalle opp jenta vår etter pappa som heter kjell og mamma som heter frida.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Det syntes jeg var et fælt navn...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg liker det heller ikke! Det vktigste er jo at dere liker det såklart, men kjipt at alle andre kommer til å syne det er stygt...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Trenger vel ikke si det så utolig negativt og sårende om man ikke liker et navn? Holder det ikke å si at det er et navn man nok ikke hadde valgt selv? Jeg hadde ikke det, men jeg klarer da å se grunnen bak valget og den er jo kjempefin!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Jeg synes det er kult! Dessuten slipper jenta å hete det samme som alle andre i klassen hennes når hun blir eldre! Fatter ikke at folk velger fra topp 10 lista jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 man må regne med at ikke alle liker navnet sitt.. når jeg bestemmer navn gidder ikke jeg skape en diskusjon ut av det.. stygge navn.værtlig russernavnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå