Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Tror ikke det finnes tregere person enn meg til å sende inn papirene til NAV, gikk ut i permisjon på fredag og de ble sendt på tirsdag! får lønn fra arb.giver så sender de ett etterkrav til NAV,derfor stresset jeg ikke med det. Begynte jo å se på papirene i midten av oktober,men veien til postkassen er tydeligvis lang.....
Frukten og To små Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 da er det jo ikke noe "stress". værre hvis det er andre veien...
Staark Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg har under 3 uker til permisjon og har bare fylt ut papirene halveis. Er litt redd for å gjøre feil, så jeg tenkte å stikke innom NAV for litt veiledning....
Minnie Mom Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Samme her. Har 7 uker til termin jeg da, men begynner jo å nærme seg pga helligdagene i jula og sånt. Papirene har ligget her hjemme i 2 mnd tror jeg.. Tiltak altså! Skal også få penger rett fra arbeidsgiver heldigvis, så det ordner seg nok.. )
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 hadde nok vært mer stresset og levert inn tidligere hvis det var slik at trygdekontoret skulle betale. Får bare håpe at jeg har fyllt ut det riktig,men får vel tlf eller brev hvis ikke.
lillespirenmin Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 he he. jeg har vært i permisjon 3 uker allerede, har termin i dag. ingen papirer sendt enda, men i morra MÅ jeg få gjort det. Er også nok litt tregere siden det er arbeidsgiver som betaler meg permisjon..
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 jeg begynte permisjonen på torsdag som var å har ENDA ikke levert papirene å nå finner jeg ikke den siste lønnslippen min heller...hærregud å treig jeg er...MÅ gjøre det imårra....
hm hm Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Jeg har 1 uke igjen til termin, hatt permisjon i 2 uker og sendte de inn før helga...
Serial mom Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Jeg vinner! Er 3 dager på overtid,og har ikke engang printa ut søknadspapirene.... (men er noe kluss med arb.giver,timelister,lønn,sykepenger o.l,så har ingen papirer å sende nav,derfor er jeg ekstra treig!)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 hihihihi å jeg trodde jeg var treg!!! godt å høre at det er flere som har lang vei til postkassen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå