Gå til innhold

Svigerfar mailer puppefilmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig nødvendig å sende mannen min puppefilmer og grisevitser på mail? Fikk se det isted,flere pupperelaterte mailer,og grisevitser fra både faren OG stefaren hans...

Jeg syns det er så kvalmt når det kommer fra dem. Hadde vært litt annet om det kom fra en kompis?

Mann min sier han har sagt stopp,mest pga jobben,men vet han ler av dette,han vil jo være en av kara sikkert....ehm

Jeg skal da få lirt ut av meg noe om det til dem,driter i hva dem sier.

Det var faen meg den lange filmen om kun PUPPER

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være litt djevelens advokat her: Du har ingenting med hva folk sender på mailen hans.... Der har du ingenting å gjøre; ) Ikke se på det da vel. Tror puppegreier er ganske normalt, hadde vært annet om det var skadelige ulovlige saker.

men det er min personlige mening da. Jeg har ingen aanelse om hva mannen min har i mailboksen sin.

Skrevet

Menn er menn, og de fleste streite menn liker å titte på damer....bare blås i det. Begynn å se på mannlige skuespillere eller fotballspillere ellerhva DU syns er kjekkaser :)

Skrevet

Hallo damer våkn opp, det er faren hans det er snakk om her,ikke en kompis. Det er forskjell på det,det er usmakelig av han å sende en puppefilm av 20 årige jenter til sønnen sin.Det er ikke akkurat foreldrene og steforeldre du ønsker å drive slikt sammen med.

Jeg ser på denne puppefilmen som hans bidrag,vi verken ser eller hører særlig til han ellers,men en puppefilm tok han seg tid til å sende.

Selvfølgelig liker mannen min pupper,men det er en privatsak som ikke skal styres av faren hans,og mannen min syns ikke det er kult heller,men har ikke sagt ifra,men han skal det nå.

Og mail innboksen hans sto åpen hjemme,med stor overskrift fra faren med tema pupper...Innrøm det gjerne,du hadde sjekka det du også.

Og han hadde gjort det samme med min mail.

Men så får heldigvis ikke jeg slike mailer fra mine foreldre da.Skjønner?

Mange oppfatter en slik far/sønn forbindelse som litt sykt,han sleske

svigerfar kan ha puppefilmen for seg selv,den respektløse egotrippen.

Jeg sendte han en kort melding.jeg sier hva jeg mener.

En annen ting,jeg fikk en vond følelse av dette,og for andre kan dette være Dråpen hvis ting er vanskelige fra før,så han er frekk faktisk.

Jepp,menn ser på damer,damer ser på menn,og jeg er ikke sjalu lenger,for det var jeg vel før. Men dette gjorde at sjalusien blusset litt

opp igjen,og såret fordi det var svigerfar som sendte det,det er ikke det du forventer liksom.

Viktig å erkjenne for seg selv at Nei,dette likte jeg ikke og ikke late som ingenting.

Svigerfar har driti seg ut

Skrevet

Tja, er ikke mange dagene siden jeg fikk en mail fra svigermor med bilder av noen skikkelige "hunks" uten altfor mye klær på...Tror i grunnen ikke det er såå uvanlig, og heller ingen big deal.

Kanskje du bare bør slutte å kikke i mailen til mannen din, og nei - jeg ville ikke sjekka mailen hans selv om den sto åpen på skjermen. Din sjalusi er i grunnen ditt problem, ikke svigerfar sitt. Og om du sendte han en melding om å slutte å sende sånt til sønnen sin så synes jeg vel i grunnen at det var du som var litt frekk...

Skrevet

Jeg synes at når foreldre sender det at blir usmakelig.Og støtter heller ikke gamle griser som liker ungjenter.Og når foreldre sender deg nakenbilder oppfordrer dem deg til å se det,en slags bare se på andre nakne damer du.

Samfunnet har blitt slik at det er fy-fy å ikke like det,man må nesten være med på det,det er så feigt.

Sjalusi er en menneskelig følelse som er verst hvis man gjemmer det.

Alle har den i en eller annengrad i forskjellige sammenhenger,dette ble bare et lite stikk bare for meg ,ikke noe dramatisk.

Du angriper meg for mine følelser.

Jeg har ikke noe problem,det må det være svigerfar som har.

Hvis jeg og mannen min har lyst å se på andre,så vil vi slippe å få det fra HAN. Og du og svigermoren din er vel ikke i slekt er dere?Jeg syns likevel det er patetisk å dele slikt med foreldre og svigerforeldre.

Og du vet ikke hva jeg skrev i meldingen,du bare gjetter.Jeg forbeholder meg retten til å sende svigerfar melding,og jeg og mannen min har ikke problemer med å se i mailen.

Forresten mange frekke svar her,og det gjør det bare verre.

Dere lager unnskyldninger for en bastard som han,og ikke vet dere hvordan han er heller.Kommer også an på hvordan personen er,er det en morsom og kul fyr så tar man det lettere osv.Og dere har jo heller ikke sett filmen.

Et bilde eller en grisevits er noe annet.

Men unødvendig fra en far.

Håper ikke mannen min blir slik og sender barna mine puppefilmer.

Nei,han er ikke så lavmål som svigerfar.

Skrevet

HI, om du allerede har bestemt deg for hva du syns om denne svigerfaren din, hvorfor be om andres meninger her inne?

Skrevet

Hovedinnlegget handlet om en dårlig oppførsel fra svigerfar,og jeg har skjønt at de som svarte aksepterer slike puppefilmer fra svigers.

Skulle gjerne fått deres svigerfar til å sendt den til deres ektemenn,men det er for sent,den er slettet,og mer kommer ikke derfra.

Så flinke svigerdøtre dere er..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...