Gå til innhold

Sitter og teller "kynnere/rier" og er super forvirra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jo virkelig ikke stemme at det er 3 min. mellom og ca 30 sec. når det nesten ikke vondt....?!

*forvirra*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden og hør da vel :) Åå, håper det er noe på gang!

Skrevet

Kroppen er merkelig og gjør akkurat som den vil og jeg håper for din del at det er rier som ikke gjør vondt! :-))

Ring føden og lykke til :-)

Skrevet

Så spennende, da!!! Er jo ikke alle som har sinnsykt dritvondt i starten!!! Ring føden å hør. Har det holdt på lenge, eller? Jeg har hatt kynnere mer eller mindre hele tiden siden i går. Får noen skikkelige tak innimellom. Ringte føden, men de sa så lenge det ikke var regelmessig var det bare å vente å se (men at det kunne være en sped start) Dine er regelmessig - ring å hør! Kanskje du får en drømmefødsel på 1-2-3 (eller bare en veldig snill start) Hold oss oppdatert, da :-)

Skrevet

har bestemt meg for å se hvordan det utvikler seg på en time nå......er ikke like regelmessig nå lenger og har gått meg en tur! Men ringer føden før jeg legger meg, har hat en del kynnere/rier i 2 dager nå..i natt våkna jeg av smerter også!!

VI HÅPER!!

Skrevet

ringte de og de sa at det nok må være litt værre men om jeg er urolig måtte jeg bare ringe igjen.....*sukk* jeg vil få babyn min....

er lei av å ha tullerier....

Skrevet

kan være kynnere?en rie skal vare i 45-60 sek,

å komme med jevnlig mellomrom.

å det er VOOOOOOOONNDT!

men ring føden å hør:)

Skrevet

mm, er ikke maserier da? ring føden!!

Skrevet

Heldig dere jenter, har ikke kynnere i det hele tatt jeg, så håper jeg merker når det er rier som starter, he he

Har jo bare ca en uke igjen til termin..

Skrevet

Hadde noe av det samme, kynnere med 10-15 min mellomrom, ganske regelmessig i hele går... Har ikke tatt tiden på de i dag, men snakket med jordmoren min og hun sa det nok bare er modnings-kynnere, og at de må bli vondere for at åpningen skal bli større (nå flater de bare ut livmorhalsen...).

Ble litt forvirret i går ja, og har halvannen time til sykehuset, så best å høre med noen for sikkerthets skyld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...