Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei... Jeg har hatt to kjærester og begge var kjekke gutter...Vi har hatt sex på forskjellige måtter.. Men aldri har fått orgasme:( Hva kan være årsak til det? Noen råd? Hjelp me!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 kjøp deg en vibrator + glidekrem og fokuser på klitten flesteparten av jenter får ikke orgasme under samleie uten stimulering av klitoris. jeg ble 25 år før jeg fikk orgasme kun av samleie - før det kun med klitoris stimulering!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Du er nok mer normal enn du aner! Takk internett for at disse tingene her endelig begynner å flyte frem i dagslyset! Prøv å google deg til noen sider til ei dame som heter BETTY DODSON. Hun er orgasmeguru nr 1 i verden og har antagelig hjulpet noen hundretusener med damer med dette problemet.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 stimuler klitoris og g-punkt så spenner du muskelene i beina og rumpa og hold på helt til du.........
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 oki takk:) men kan jeg spørre hva e g-punkt?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Les denne tråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136206031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå