Gå til innhold

da kommer vi inn hit:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

emilie er 1 år i dag..det er noe spesiellt gitt:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen, og velkommen hit. Vi går over til neste klubb om noen dager, men her er det hyggelig, vet du :-)

Skrevet

Gratulere så mye med den store dagen! Til dere begge, håper dere har hatt en flott dag.

Skrevet

Gratulerer med dagen i går! Jeg har vært her inne i et par uker, jeg da.

 

Hvordan går det med gåinga nå da? Her har det tatt helt av, på grensen til springing nå!

Skrevet

Hei! Grattis med 1 åring. ;o) Har ikke vært så lenge her selv heller.

Skrevet

hei andrea:) joda er nesten springing her også nå hehe:)

snedig hvor store de har blitt altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...