silhah og emilie Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 emilie er 1 år i dag..det er noe spesiellt gitt:p
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer med dagen, og velkommen hit. Vi går over til neste klubb om noen dager, men her er det hyggelig, vet du :-)
Glamgirl Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Gratulere så mye med den store dagen! Til dere begge, håper dere har hatt en flott dag.
Nr-3-i-Magen Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer med dagen i går! Jeg har vært her inne i et par uker, jeg da. Hvordan går det med gåinga nå da? Her har det tatt helt av, på grensen til springing nå!
Skorpion Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Hei! Grattis med 1 åring. ;o) Har ikke vært så lenge her selv heller.
silhah og emilie Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 hei andrea:) joda er nesten springing her også nå hehe:) snedig hvor store de har blitt altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå