Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir mitt andre barn, trodde jeg skulle forstå mer av dette fantastiske som skjer inne i magen andre gang, men det gjør jeg ikke. Det begynner sakte men sikkert å gå opp for meg at vi virkelig skal ha en herlig baby til!

Sønnen min fyller fem år til søndagen, og det vekker minner å gå gravid på denne årstiden. Han har blitt så stor! Tiden har gått så utrolig fort, samtidig som det har hendt så mye på denne tiden. Han gleder seg utrolig mye til å bli storebror. Han er oppriktig stolt. Det er så flott å se. Vi var på resturant her om dagen, og da spurte servitøren om vi skulle ha bord til tre, da sier sønnen min: Vi er faktisk fire!! og peker på magen min.

Jeg klarer liksom ikke helt til å venne meg til følelsen av barnet inne i magen. Det er så utrolig.

Tårene triller når jeg leser fødselhistorier her, eller ser noe om små barn på tv. Jeg går rundt i min egen verden om dagen, og hadde ikke hat sjangs til å konsentrert meg hvis jeg hadde jobba nå. Heldigvis for alle at jeg er sykemeldt...:)

Jeg har ønsket meg flere barn siden vi fikk sønnen vår, men det har vært et mislykket svangerskap, og et avbrudd på over et år med sykdom, pluss at meg og samboer gikk fra hverndre for så å finne sammen igjen til et sterkere forhold. Plutselig, da jeg hadde innfinne meg med at det blir nok ikke flere barn på oss, så var han der....Men jeg har vært veldig nøktern hele tiden, tok laaang tid før vi turte å fortelle noen (de fleste hadde jo merket det da, jeg har kastet opp myyye).

Nå er jeg så langt på vei at nå er jeg sikker på at alt skal gå bra. Nå bare gleder jeg meg. Og jeg gleder meg med dere andre som er i like lykkelige omstendigheter. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig. Vi har også en sønn fra før og gleder oss enormt masse til lillebror kommer :o) Sønnen vår er like glad som oss og snakker om den lille babyen som skal komme.

Skrevet

Jeg har ikke småsøsken selv, men jeg har alltid hatt inntrykk av at eldre barn blir sjalu. Nå vet jeg jo ikke det før babyen har kommet da, men jeg er litt overasket over at barn kan være så positive til det, det må jo være litt rart å forestille seg det....

Det blir nok noen flinke storebrødre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...