mamsen labamsen Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Er dette normalt? Kan ikke huske jeg hadde det med de to andre barna mine. Har også litt svak mensmurring.
På vei igjen? Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 De sier jo at noen blør litt når de skulle hatt mensen. Jeg tror ved mitt forrige svangerskap så hadde jeg litt sånn brunlig utflod en del gjennom hele svangerskapet. Har hatt det litt denne gangen også, men ikke så mye som sist, men det er ikke sånn at når jeg tørker meg så kommer det brunt på papiret. Tror absolutt det ikke er noe farlig. Jeg ringte stødig opp til KK når jeg var gravid sist og jeg trodde jeg holdt på å miste, hver gang jeg ringte så spurte de om det var kommet koagler i det ( det er klumper i blodet) Det var det ikke kommet noen av gangene jeg ringte opp, og det slo de seg til ro med selv om jeg selvfølgelig fikk komme til sjekk, men alle de for mange sjekkene jeg fikk grunnet angsten min resulterte i at jeg ble mer engstelig og slikt. Mensenmurring er veeeldig vanlig.
RaPe Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hadde det samme med min nr 1 da jeg var ca 5 uker på vei. + kraftig smerter. Var til legen, og alt var fint. Brunlig utflod er helt vanelig. Denne gangen hadde jeg litt blodblandet, slim-utflod da jeg var ca 6 uker. Prøvde holde hode kaldt, og det gikk over etter et par dager. alt fint.... Tenker du kan da det hele helt med ro! klem.
På vei igjen? Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg har i lang tid også hatt masse murringer, akkurat som at mensen kommer hvert øyeblikk, dette er helt normalt Jeg prøver å unngå å engste meg for mye, for jeg vet siden jeg har en velskapt datter og alt jeg gikk igjennom av angst med henne, at jeg skal prøve å unngå dette i mitt siste svangerskap og nyt meg med det. Gleder meg til å bli tobarnsmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå