Gå til innhold

Vondt i rompestumpen :S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være hemoroider...? og hvordan kjennes det ut i tilfelle? varer det lenge om det er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er hemorrider ja - er det vondt når du går på do?

Ofte kan det komme litt blod på papiret også, men det er ingen regel.

Du kan kjøpe en salve på apoteket som heter Scheriproct eller noe sånn. Den er reseptfri og kan brukes av gravide.

Den hjelper veldig godt!

 

Kan være dte går over av seg selv hvis du klarer å holde avføring veldig myk, men blir bare verre hvis ikke.

Snakker av erfaring her....

Skrevet

Takk for svar og tips :) Det er akkurat som du beskriver det. Blødde litt i går også, så jeg får nok kjøpe den salven..

Skrevet

Uansett lurt å holde magen myk i en periode framover for å hjelpe litt til på helbredinga:-)

 

Men den salven hjelper i alle fall innmari godt, selv om jeg synes det var flaut å kjøpe den. Helt idiotisk, for de på apoteket vet jo garantert at det er en typisk gravidegreie å få hemorrider!

Skrevet

Hehe.. Ja det blir litt flaut.. Men vi gravide må jo kjøpe en del flaue ting.. Her om dagen var jeg å kjøpte brystvortekrem til såre brystvorter og jordnøttolje til å myke opp der nede til fødselen. Men nå som jeg vet hva den heter så slipper jeg hvertfall å spørre etter den :) Så tusen takk for det, hehe.. Det er uansett sant det du sier, det er bare vi som synes det er flaut, ikke de som jobber på apoteket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...