Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kan det være hemoroider...? og hvordan kjennes det ut i tilfelle? varer det lenge om det er det?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Høres ut som det er hemorrider ja - er det vondt når du går på do? Ofte kan det komme litt blod på papiret også, men det er ingen regel. Du kan kjøpe en salve på apoteket som heter Scheriproct eller noe sånn. Den er reseptfri og kan brukes av gravide. Den hjelper veldig godt! Kan være dte går over av seg selv hvis du klarer å holde avføring veldig myk, men blir bare verre hvis ikke. Snakker av erfaring her....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Takk for svar og tips Det er akkurat som du beskriver det. Blødde litt i går også, så jeg får nok kjøpe den salven..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Uansett lurt å holde magen myk i en periode framover for å hjelpe litt til på helbredinga:-) Men den salven hjelper i alle fall innmari godt, selv om jeg synes det var flaut å kjøpe den. Helt idiotisk, for de på apoteket vet jo garantert at det er en typisk gravidegreie å få hemorrider!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Hehe.. Ja det blir litt flaut.. Men vi gravide må jo kjøpe en del flaue ting.. Her om dagen var jeg å kjøpte brystvortekrem til såre brystvorter og jordnøttolje til å myke opp der nede til fødselen. Men nå som jeg vet hva den heter så slipper jeg hvertfall å spørre etter den Så tusen takk for det, hehe.. Det er uansett sant det du sier, det er bare vi som synes det er flaut, ikke de som jobber på apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå