onam * mai 07 + september 08 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Helt siden vi startet med grøt var han glad i den. Så fort jeg kom med koppen gapte han opp. Også når pappa gav. Vel for 2 uker siden begynte det å gå tregere. Nå bare skriker og hyler han, vil ikke gape opp. Har han fått grøt i munnen, spiser han jo litt. Hvor er det blitt av momsen vår? :-/ Tenkte først at det var pga av en annen grøt. Byttet tilbake, men det fortsatte bare ... Noen råd, tips?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 samma her! snart 8 mnd vil bare ha melk nå. grrr
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Godt å se at det er flere som strever med det samme... Hvordan gjør du det: gir du kun melk eller prøver du å lure i grøt og?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 prøver å lure i ham grøt, men det går som regel riktig dårlig I dag gikk han uten mat fra 9:00 til 17:00, fordi jeg nektet å gi melk før han hadde spist noe annet. stress!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 oiiii det er lenge uten mat.. hvordan gikk det tilslutt da ? ville han ha grøten etter så mangen timer ?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2007 Vi prøver også å lure i han grøt... Han gaper opp så fort jeg kommer med flaska (som er fylt med vann), men luker når han ser skjea. Ofte har jeg flaska i den ene hånda og skjea i den andre, da klarer jeg å lure i han litt mere...
Gjest Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 HVa med å prøve brødmat? Små biter? Kanskje han er klar for det. Eller middag/grønnsaker?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2007 Oi, kan jeg gi brødmat alt nå? Tenkte ikke på det i det hele tatt. hehe. Med hva på? Begynne med loff eller ...? Har prøvd med litt potet, men så fikk han diare og la det litt på hylla....
Gjest Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Hos oss har vi prøvd brød, men han bare brekker seg/kaster opp. Kan jo ikke leve av bare pupp til han blir voksen, heller... I dag åt han litt grøt etter 8 timers nekt. HS og lege sier Han spiser når han blir sulten nok... Vet ikke, jeg Si fra til meg om du finner på noe lurt!!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 26. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2007 Han har nå fått litt potet og gulrot. Det gikk ned på høykant!!! Ser ut som om han er klar for mere enn grøt ja :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå