optimist.. Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei:)) Vet at dette er helt utenom tema, men har sett at det er mange hundeeiere her så jeg tar sjansen. Jeg har en Rottweiler som skal føde 20 desember og lurte på om hvor jeg skal annonsere dette? Jeg skal legge inn på Finn.no, men kommer ikke på flere steder... Noen av dere som kan hjelpe meg?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 dyrenett. kennelklubben, lokal avis,tekst tv:) de jeg kommer på i farta:p
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 zett.no Lykke til med vovsen din!
optimist.. Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Tusen takk jenter:)) Dette var sider jeg ikke hadde tenkt på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå