Gå til innhold

Melder meg inn her jeg da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er 35 år og har 3 barn på 9, 13 og 16 år fra et tidligere forhold. Er nå relativt nygift, og han har ikke barn fra før. Ble gravid i september, men mistet i uke 8. For to uker siden...Begynte å blø en time etter en flyreise, så nå undrer jeg meg over om det var flyreisen som satte det i gang..Har aldri opplevd SA tidligere, så jeg var veldig engstelig da jeg gikk med blødninger i Tyrkia i to uker før jeg kom meg hjem igjen!!!!

Nå håper vi selvfølgelig at jeg skal bli gravid igjen, men det er ikke enkelt når mannen min fremdeles bor i Tyrkia, vi har ventet på visumsvar i over ett år!! På en annen side er det jo best å vente til han kommer hit, men så lenge jeg fyller 36 år rett etter jul føler jeg jo også at tiden renner fra meg...har også tenkt på om jeg abortete pga alder...nei, dtte ble mye, ha en fin kveld folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen :o)

Håper du får et kort opphold her da... ;-))

Skrevet

Hei og velkommen hit ultraslan :)

Trist å høre att du nettopp har mistet. Klem til deg.

Mistet selv i midten av mars...

Alderen din er nok ikke årsaken, for du er jo fortsatt ung ;)

Flyreisen vet jeg ikke om det har noen innvirkning, men syns i så fall det er rart att vi ikke blir advart mot det av lege/jordmor i tilfelle.

Håper du får mannen din hjem snart, og at du blir fort gravid igjen.

Jeg har prøvd i to år nå, der jeg som sagt har mistet en gang. Er 37, men meget snart 38 år. Vi har tre barn på 18,16 og 14 år fra før.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...