Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Og hvordan kan man som forelder klare å takle akkurat det?
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Kommer an på hva du legger i begrepet satanist. De fleste blir det nok som del av et tenåringsopprør eller som respons på manglende omsorg og oppmerksomhet fra omgivelsene. Det er vel ikke noe foreldrene behøver å legge seg å så mye opp i med mindre ungen begynner å brenne kirker og ofre jomfruer. Personlig hadde jeg vært mer bekymra om en av gutta kom hjem og var blitt kristen midt i tenåra.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Etter min erfaring er det gjerne unge mennesker som vanskelig finner tilhørighet andre steder, og gjerne ikke blir akseptert i "normale" miljøer. Men det er vel like mange grunner til å bli satanist som det fins satanister antar jeg...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Har du sett filmen "The wave"? Den er eksepsjonell ifht. gjengmentalitet, og viser hvor godt man kan bli dratt inn i et nettverk, uten selv å legge merke til det. Skumle greier. Sånn tror jeg også det fungerer i de fleste miljøer, også de "normale".
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 en satanist og en satanist er to forskjellige ting, Du har kirkebrennere. og så har du de som mener satan er den gode. Bibelen sier f.eks at den onde skal lokke til seg mennesket ved å love gull og grønne skoger for den som følger han. dette har jo den kristne gud gjort. disse satanistene mener altså at den kristne Gud er den som gir ondskapen, og at den som omtales som Satan er den gode. Du skal iflg respektere andre mennesker og ikke brenne ned kirker/drepe osv. Satansime går ikke ut på å drepe, ofre, brenne, hate og ødelegge. den bygger på respekt og forståelse, men er nådeløs ovenfor de som ikke aksepterer andre mennesker eller skader andre med vilje.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Ja, jeg har sett den. Massesuggesjon er skremmende uasnett hvilken form den antar.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg tenner seksuelt å ha sex på kirketrappa samtidig som kirka står i fyr og flammer bak meg. Vil ikke akkurat kalle meg for satanist, men heller en god kristen med en notorisk trang til å varme rompa når det er 4- ute og skal prøve å ha sex:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå