mamman til snupp Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Tenkte å ta han med, med mindre det er uvanlig? Og skal man ha med urinprøve?
Maigullet Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Vet ikke hva som er vanlig,- men vi dro i alle fall sammen. Husker ikke om jeg tok med urinprøve, for det er noen år siden, men bedre å ha med en for mye...
mamman til snupp Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Takk for svar! Da tar jeg han med. Greit å slippe å ha bilen min der også hvis jeg skulle bli satt igang! ) Og sikkert bedre å ta med urinprøve enn å måtte ordne det der ja...da får jeg sikkert ikke til så...!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Hadde med mannen på alt som var av kontroller jeg. Han ville være involert i alt, så da ble han med hver gang Syns det var veldig koselig å være to om slike ting også.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Har også med mannen min på alt han kan bli med på. De gangene han ikke har fått fri har jeg tatt med søsteren min. Mye mere stas å dra på kontroll når man har noen å dele det med, syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå